torsdag 13. januar 2011

Oh, so cute!

Nye favoritter fra oss i designteamet - det er jo så mye å velge i fra sortimentet til våre sponsorer! Vi håper året så langt har gitt dere noen timer til scrapping - og her er noe vi bare MÅ ha i januar!

Gunn Elin
Jeg har oppdaget Glimmer Glam, vet ikke om jeg bruker de riktig. Men så utrolig morsomt og leke med. Og arket eller pynten som får seg et strøk eller en dæsj får en helt annen og spennende tekstur. Jeg fany mine hos Scrap.n.Crop.


Pia
Nå er vel tiden inne for å scrappe vinterbilder, og dette flotte arket fant jeg hos Minnehjørnet. De hadde det i lysbrunt og, men det er jo så himla flott med blått.


Isabell
Disse lekre høytidsblomstene får man bla kjøpt hos Papirplaneten for kun 39 kr.


Camilla
Er det en ting jeg ikke klarer meg uten, så er det kraft-kartong. Hos Ameline finner jeg den til kun 4,50!


Asil
Jeg er ingen sjøulk, men så tøffe disse maritime stemplene er da! Crafty Individuals fikk dem inn i desember, og de er jo perfekte til de mer maskuline kortene og LOene vi lager!


Anja
Disse ovale metall ornamentene som KortHobby selger er bare rålekre å bruke på alle slags kreasjoner. Elsker dem!



Dette er januarfavorittene våre! Vi gleder oss til å sjekke ut nyhetene i ukene som kommer for å presentere nye godsaker i februar! God scrapping så lenge! :D

Ingen kommentarer: