torsdag 10. november 2011

Oh, so cute

På tide å gjøre litt stas på sponsorene våre igjen. Vi er jo så utrolig glade for at de stiller opp her sammen med oss og gir bort de flotteste ting! Det nærmer seg jul og jeg har allerede begynt på ønskelista som min kjære skal få før han gjør julekalender innkjøpene ...til meg altså...på nærmeste scrappebutikk.

Her er noen tips om hva du kan sette på din ønskeliste!

Gunn Elin

Disse runde tekststemplene fra Wild Rose Studio er kjempesøte!


Isabell

Jeg har blitt helt hektet på distress stains fra Tim Holtz, og du finner et knippe utvalg hos Papirloftet.




Anne

Jeg falt fullstendig for disse herlige klippearkene fra Papirpikene





GryA

Disse diesene fra Spellbinder er superlekre, og du får de hos Hjerteboden



Pia

Papirplaneten har diecuts av dette søte gjerde. Super til både kort og Lo`er.



Lykke til med ønskelisten din!



Ingen kommentarer: