fredag 10. juni 2011

Oh, so cute

Juni måned betyr feriepenger og kanskje noen til og med har vunnet noen kroner fra skatteetaten også. Vi i teamet har igjen funnet frem noen godsaker vi har satt på ønskelisten vår. Og vi skal vel ikke se bort ifra at disse skattene "plutselig" ligger i postkassene våre.

Disse lekre blomstene fra Prima får du kjøpt hos Hjerteboden

Denne stempelplata fra Stempelglede har jeg siklet på lenge!
Og de har den hos hjerteboden

Pia
Hobbygarasjen  har fått inn masse flotte ark fra Best Creation i flotte farger, og der var det masse blått som jeh eeeeeelsker. Der var også disse tøffe klistremerkene med tilhørende alfabet. Disse har jeg allerede kjøpt. Elsker de.


Ameline er ikke bare gode på billig og godt utvalg av bazzil, craft og kartonger. De hr også så mye annet fint. Jeg ønsker meg denne fra Stella and Rose i samlinga mi.


GryA
Hos Scraphaugen har de dette script stemplet fra Prima som jeg kunne tenkt meg. Supert å bruke på overlays for å lage bakgrunner.

Ingen kommentarer: