torsdag 10. mars 2011

Oh, so cute

Pia
Fant disse kule rubonsene hos Ameline, Perfekt for mine gutteLOer.
Asil
Og jeg bare MÅ ha papir fra Barbeint-serien til Poppydesign - såå lekre skyer da! Det får meg til å glede meg til varme & vår- og sommersol!


Gunn-Elin
Jeg er så glad dagene blir lysere og det snart er vår. Og har derfor lagt dette supersøte jillibean soup arket fra Lin & Papir på ønskelisten.

Isabell
Papirloftet har fått inn noen superlekre dekorark fra My mind's eye


Camilla
Papirloftet har kommet med noen nye clearstamp sett nå. De er jo kjempefine. Dette som heter venner står hvertfall på min ønskeliste!


Anja:
Denne fantastisk søte Blomsterkorgen er fra Magnolia sin Påskekolleksjon, som du også får kjøpt hos Papirplaneten. - jeg har nylig fått den glede av å fargelegge nettopp denne, flere Magnolia stempel står på ønskelisten


Det var noen av våre favoritter for mars. Har du noen produkter du bare må ha?

Ingen kommentarer: