onsdag 16. mars 2011

3 vinnere er kåret


Først av alt vil jeg takke for alle bidrag vi fikk inn til vår So Cute Sketch 2.
Det er så kjekt når vi får masse flotte bidrag.
Og denne gangen ble vinneren Gry Anita med dette utrolig kule kortet.

Gratulerer så masse.

Itillegg vil vi gjerne kåre vinner av Stempetreffutfordringen vår, og siden det ble bare 2 bidrag så har vi bestemt at dere begge får premie.
Men det var to flotte bidrag som kom inn da, og de to damene som er vinnere her er Ulrika med denne flotte LOen,


og Marianne med denne flotte LOen.


Gratulere til dere og.

Og så må dere sende adressene deres ti thatsjustsocute@gmail.com så kommer det noe i posten til dere. Og dere må gjerne smykke bloggene deres med vinnerknappen vår.
Minner om våre utfordringer som pågår nå, og det er
Og til slutt et lite hjertesukk.
Det er så kjedelig å diske flotte bidrag, så jeg minner dere om reglene våre.

Du kan lage LOer, kort, eller hva du måtte ønske (hvis ikke annet er oppgitt i oppgaveteksten) Det viktigste er at du koser deg med papir!
You can create layouts, cards or whatever you like (if not otherwise stated). The most important thing is to have fun with paper!


Alle bidrag skal være laget spesielt til That's Just So Cute sine utfordringer, og kan ikke kombineres med andre utfordringer.
All contributions should be made specifically to That's Just So Cute's challenges, and can not be combined with other challenges.


Du kan levere så mange bidrag du vil!
You may submit as many contributions as you wish!

5 kommentarer:

Vibeke sa...

Gratulerer så mye, jenter:)

Camilla sa...

Lekre vinnere ;) Gratulerer så mye!

Så over til dette med reglene i forhold til utfordringene. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har "driti på draget" der gitt. Ikke bevisst riktignok, men har deltatt på andre utfordringer med det grønne, hvite og brune bidraget mitt til so cute colors. Har ikke lest reglene nøye nok, beklager. Men nå får jeg ikke slettet bidraget mitt her inne.. hmm.. What to do?

Skal ikke gjenta seg ;) Klem Camilla

gry anita sa...

Så morro at dere valgte mitt kort i So Cute Sketch 2.Nå ble jeg stolt!

UlrikaT sa...

Så artigt då att vinna men det var nu synd att ikke flere deltog (men tur for meg).
Gratulerar til de andre vinnarna også! :)

Gunn-Elin sa...

Gratulerer til vinnerne :)

Vi er bare mennesker Camilla så det er heldigvis lov til å gjøre feil. Jeg skal se om jeg får fikset den delen jeg. Men for oss har det ingenting å si om den står der, den kan jo være til inspirasjon for mange :)