torsdag 10. februar 2011

Oh, so cute!

Her kommer ett utdrag av Designteamets favoritter og ønskeliste fra våre fantastiske sponsorer!

Synes dette arket fra PP var aldeles nydelig, liker den sarte fargen. Dette får du kjøpt hos Ameline.




Snefnugg er flott både på LOer og kort, og på Papirplaneten fant jeg disse fra spellbinders, og de var til og med på tilbud. Tror jeg må ha en sånn. De hadde andre spellbinders på tilbud og.



Noe så lekkert. Denne dragen MÅ jeg bare ha. Den fant jeg inne hos Whiff Of Joy.



Gratulerer så mye til Scraphaugen er 5 år i februar, og feirer med mange gode tilbud hver dag. Og alle 2x2 QK dies skal ut, så de selges fra 15 kr og opp til max 49 kr pr dies. Så her kan man gjøre mange kupp nå.



Denne dragen fra Wild Rose Studio er så søt! Og den passer jo perfekt til bursdagskort, god bedringkort, takkekort, savner deg kort, fordi du fortjener det kort... Ja, det meste Wink



Jeg falt pladask for dette Jenni Bowlin-arket! Så perfekt farge, så perfekt for masse journaling som jeg skal prøve å bli bedre på i 2011! Jeg MÅ ha det, og Papirloftet har det heldigvis i nettbutikken sin!




Dette er februarfavorittene våre!
Vi gleder oss til å sjekke ut nyhetene i ukene som kommer for å presentere nye godsaker i mars!
Ønsker dere en kreativ måned så lenge, klem fra jentene i TJS

Ingen kommentarer: