søndag 10. oktober 2010

Oh, so cute...

Det er den 10 igjen, datoen da vi vil friste dere med alt det flotte som er å finne rundt om i butikkene.

Her er favorittene denne gangen:

Pia
Hos TreL fant jeg mange flotte ting fra nellie snellen, bl.a. denne flotte diesen som ikke er så dyr heller. Tror jeg må kjøpe meg noen sånne, mye billigere enn spellbinders jo.





Anja
Jeg simpelthen elsker Whiff of Joy sine stempel. Her er et av mine favoritter; nydelige Dreamy Willow with flowers. Er hun ikke nydelig?!




Line
Vakre stempler fra Tim Hortz!!! Du finner de hos Scrap.n.Crop
.





Gunn-Elin
Jeg får aldri nok bazzil og kraft, så derfor er jeg så glad for at Ameline har så gode tilbud.




Isabell
Mønsterark kommer jo i alle farger og fasonger, inne hos Papirdesign fant jeg dette nydelige arket fra høst kolleksjonen for 2010.




Camilla
Dette utklippsarket skal jeg bruke på årets julekort! Jeg fant det hos Minne-hjørnet, og de har mange andre flotte ark også!





Asil
Er ikke disse pappfigurene bare helt nydelige? Perfekte bladløse trær med fuglekasser i - helt nye i nettbutikken til Crafty Individuals! Jeg må ha!!





Ønsker dere alle en kreativ søndag og ny uke i vente :)

Ingen kommentarer: