fredag 10. oktober 2014

Oh So Cute

Har du lyst på litt inspirasjon til alt lekkert man kan finne til denne fantastiske hobbyen?
Det er mye nytt som dukker opp, men jeg finner også inspirasjon i "gamle" produkter. Spesielt nå mot jul trenger man ikke alltid å følge trendene syns jeg. Så let i nettbutikkene til våre fantastiske sponsorer og finn produkter du blir inspirert av. 

Den første sponsoren jeg skryter litt ekstra av denne gang er Kort og Godt. De har noen flotte produkter og ettersom det er grossistfirma finnes det produkter i mange butikker/nettbutikker. Her finner du en oversikt hvor du kan handle blant annet disse produktene.




Så over til vår trofaste sponser som jeg velger å kalle: Butikken med det lille ekstra. Nemlig Korthobby! Jeg syns disse metallproduktene er virkelig flotte. Bruker du dem ikke på scrappeprosjekt egner de seg også godt som en detaljer i interiøret, feks på et kubbelys. Her er det egentlig "urettferdig" å vise bare tre, for her er maange fine!




Siste sponsor ut denne gang er Andrine og Marens Landhandleri. Flotte, kule og et supert utvalg av ulike scrappeprodukter. Her finner du også unike saker som de er alene om i Norge å selge. Jeg finner alltid mye herlige fargerike ting her, men denne gangen lot jeg meg friste av litt dusere toner...ihvertfall til å begynne med ;-) 



Håper du fant noe som du likte og som kanskje gjorde at du planla inn en liten stund med denne flotte papirhobbyen!

Husk at vi har en fantastisk gjest denne måneden, så bli med Lisa på hennes kule oppgave!








Ingen kommentarer: