fredag 17. januar 2014

So Cute Surprise - Januar 2014


Hei alle sammen!
Vi har jo en nye tidsplan på utfordringene våre nå i 2014. Og den er som følger;
Den første fredagen i hver måned - She`s so Cute
Den tredje fredagen i hver måned - So Cute Surprise
 
På begge utfordringene har vi tre uker frist.
 
Her er årets første overraskelse!
 
 


"LITEN FUGGEL"

Det fins ein fryd
i skjøre siv,
i kver antydning av et liv.
Det står ein lyd
fra fuglatrekk
som seie alt ska falla vekk.

Det fins ein klang
i malm og løv
som seie alt ska bli te støv.
Som nattens rov
ska alt bli glømt,
av denna lov e alle dømt.

Men hvis eg ser
ein liten fuggel,
så fyke lavt på gylne vinger,
då plukk eg an ner
med mine hender.

Så kanskje synge
du ein sang
om himmelrik og fjerne land,
om smale smau
og vildenvei,
om trygge havn og farbar lei.

Ja, hvis eg ser
ein liten fuggel,
då fyke lavt på gylne vinger,
då plukk eg an ner
med mine hender.

Så føre vinden
deg av sted
når minnet ditt e lyst i fred.
Det finnes trøst,
det fins ei havn
for kver ein savna, kvert et navn.

Ja, hvis eg ser
ein liten fuggel,
så fyke lavt på gylne vinger,
då plukk eg an ner
Med mine hender.

Så kanskje synge
du ein sang
om himmelrik og fjerne land.
Om smale smau
og vildenvei,
om trygge havn og farbar lei.



I tillegg til hovedutfordringen som er å la seg inspirere av sangen, er det valgfritt om du også vil bruke fargepaletten vi har lagt ved.

Be inspired bye the song "little bird" - it is a Norwegian song which we don`t have translated, but we hope you will participate anyway.
The colorcombo is optional

Sponsor denne gangen er vår trofaste




Crafty Individuals is an exciting venture into the creative world of arts and crafts for business partners Jean Hardy and Malcolm Noble, who both come from an arts-based background.
They design and make rubber stamps for the craft industry, together with other arty and crafty products

Nettbutikk
Blogg
Facebook

Premie:



Vi jentene i teamet har som vanlig også tatt utfordringen


Stine




Maya
 
 
 
 
 
Linda
 
 
 
GryA
 
 
 
Julia
 



Da er det bare å sette i gang!

Frist: 7.februar kl. 23:59

Deadline: 7.february at 23:59  (Norwegian time)

Ingen kommentarer: