fredag 3. januar 2014

She`s so cute 40


Nytt år, og nye gjester...
Gled dere! Vi har mange flinke gjester på gang her hos oss!

Først ut er denne flotte damen:


Heisann. Jeg heter Gro, bor i Oslo med mann og fire gutter. Til daglig jobber jeg i barnehage med de minste barna og stortrives med det. Ved siden av scrappingen/kortlagingen strikker og hekler jeg mye, og jeg er vel av den typen som ikke kan sitte i en stol uten å ha noe i hendene...
Da jeg ble spurt om jeg ville være gjestedesigner hos That's Just So Cute, kunne jeg ikke annet enn å si JA.

1. Når startet du med scrappingen?
Jeg begynte å "lukte" på papirhobbyen våren 2008, da en kollega giftet seg. Hun hadde fått et kort som var brettet på en spesiell måte. Denne måtte studeres. Da ble jeg også fortalt at det fantes en butikk som het Papertrends og en som het Bikuben, og at det fantes egen messe for papirinteresserte. Da var jeg solgt.
Egen blogg fikk jeg høsten 2008

2. Hva inspirerer deg?
Jeg får mye inspirasjon av å vandre rundt i andres blogger, men det aller beste er å være sammen med andre likesinnede på treff. Bare en dag, eller en hel helg

3. Er det noe du ikke kan klare deg uten av utstyr/stæsj/etc.?
Jeg er veldig glad i tusjene mine, Distress Markere og Copics. Ellers er jeg også veldig glad i å bruke dies, så jeg hadde nok ikke klart meg uten Cuttlebugen eller QK-tanga mi, og selvfølgelig da også dies'ene mine.

4. Hvilke scrappere inspirerer deg for tiden?
Jeg tror nesten ikke jeg klarer å trekke fram noen spesielle, men jeg kikker litt ekstra på flotte fargelagte motiv

5. Har du en spesiell teknikk eller fremgangsmåte du liker mer enn andre når du scrapper?
Jeg liker best å lage enkle kort, men alle kortene mine har fargelagt motiv. Så jeg er nok en fargelegger, og kan bruke veldig lang tid på hvert motiv. Gjerne en hel kveld på ett motiv.

Og her er min utfordring til dere:
Jeg er veldig glad i fargen GUL, så prosjektet deres må inneholde noe GULT/ORANSJE. I tilleg må dere ha med minst TRE forskjellige dies (puncher er også greit).

Jeg har selvfølgelig også kost meg med farger og dies, og her er kortet mitt. Her har jeg også brukt de to andre favorittene mine: Magnolia motiv og papir fra Maja-design
Motivene har jeg farglagt med Distress Markerne mine


Nå gleder jeg meg til å se hva dere tryller fram.

Vi i design teamet digger også gult, og har kost oss med oppgaven!

Julia

GryA

Maya

Stine

Linda


Håper du tar utfordringen! Da kan du stikke av med denne flotte premien sponset av Gro:





2 kommentarer:

Logika sa...

Trekkes det ikke vinner ved liten deltagelse? Kan ikke finne hvem som vant She's So Cute forrige gang, nr 39.

GryA sa...

Vinner fra she's so cute 39 er ikke avgjort ennå. Det kommer!