torsdag 15. desember 2011

Presentasjon av nytt medlem i DT

Da kan vi endelig få slippe den gode nyheten vi har gledet oss til å fortelle dere.
Vi har nemlig fått en flott ny jente med oss på laget her i That`s Just So Cute.
Og det er den flinke scrapperen Stine, og her kommer hennes presentasjon av seg selv:




Stine heter jeg, 84-modell bosatt i Horten. Her bor jeg sammen med forloveden min, en sønn født i april 2009 og en datter født i oktober i år. Her bor også min bonussønn på 11 år og vår store svarte katt, så her er det full rulle :-)

Så lenge jeg kan huske har jeg kost meg med bilder, album og papir, men mitt scrappeeventyr startet i 2007. Da var jeg på et nybegynnerkurs i scrapbooking, og falt totalt for denne hobbyen! Scrappet litt sporadisk den første tiden, men etter at Jonathan kom til verden i 2009 har det bare blitt mer og mer! Jeg scrapper mest LO’er, men det blir også en del kort og andre småprosjekter. Fra å kun sitte å scrappe hjemme har jeg etterhvert fått flere nye bekjentskapet gjennom blogger og forum, men også ved å delta på kurs og treff. Det er kjempekoselig å møte andre som har samme glede av denne hobbyen (eller skal vi si livsstilen!)

Når det gjelder scrappestil er jeg i alle fall glad i farger, og det blir mye sterke , klare farger. Det varierer jo litt hvilke produkter jeg bare MÅ ha med på prosjektene mine, men for tiden blir det mye mist, bokstaver av alle mulig slag og små detaljer av ulike slag!

Nå gleder jeg meg masse til å være en del av gjengen her hos That's just so cute og gleder meg til mange herlige utfordringer og annen moro i 2012!

Og vi "gamle" jentene gleder oss veldig til å jobbe sammen med Stine og ønsker henne hjertelig velkommen på laget, og vi håper dere også gleder dere til å følge oss videre fremover.
Og vi kommer med litt nytt og til neste år ;o)

Da får dere ha en fortsatt flott adventstid alle sammen.

3 kommentarer:

Asil sa...

Så gøy - gratulerer med nytt og spennende DT-medlem! :)

GryA sa...

Velkommen Stine! Vi er såååå glad for at du er en av oss!

Scrappegal sa...

Gratulerer til Stine!! :) Du er skikkelig aktiv for tiden, med ny baby og det hele! Impressive hva du får til! :) Klem fra Renate!