mandag 5. september 2011

We have a winner!!!

Yes, det har vi. Og det er sannelig en fargerik og fargeglad en også. Det er nemlig Ruffa sin vinner som er kåret.


Vi er veldig glade for at det er Ruffa som skulle velge en vinner her. For makan til kule bidrag som kom inn til denne "vanskelige" utfordringen. Utrolig artig å se alle de fargerike bidragene altså.
Tusen takk alle sammen!!!
Og tusen takk til Ruffa for et megakult minikurs og enda kulere utfordring.

Men nå skal Ruffa få presentere vinneren sin ja :)

"Da har jeg valgt meg ScrappegalSørlending sin jeg.


Veldig vanskelig å velge for alle er hver sin lille fargeskatt - men det var liksom bare noe med bildet til Scrappegal da - den hørte jo bare så 100 % sammen med alt sammen :) "

IMG_1350 - resized_blogg3

"Send meg adressen din så sender jeg deg pakken din


Tuuusen takk for at dere har deltatt alle sammen - en fryd for mitt fargeglade øye *smask* "





5 kommentarer:

Scrappegal sa...

OI OI OI OI!!!!!!!
Dette var UVENTA mildt sagt!!!!!
Jeg var bare innom bloggen min og så at dere hadde annonsert en vinner, så jeg gikk inn for å se! Men jeg hadde IKKE forventa i det hele tatt å se mitt eget navn!!!! :) Dette var skikkelig MORRO!!!!!!!
T U S E N T A K K ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! :D

Gleder meg masse til å skape med denne FLOTTE premien! Gjett om den skal med på treff! :D

Linda Brun sa...

Grattis!!!!

Renates hjørne sa...

Gratulerer så mye Renate!!

GryA sa...

Grattis! Superkul Lo!

Vibeke's trekløver sa...

Gratulerer!