søndag 10. juli 2011

Oh, so cute

Selv om kalenderen sier at det er sommer, så kan vi vel ikke skryte på oss så veldig mange soldager enda. Men kjipt utevær er godt scrappevær. Og vi jentene i Thats Just So Cute har som vanlig ei lang ønskeliste. Og her er noe av det som står øverst nå.

Ingen hemmelighet at jeg er veldig svak for lillafarger, og disse blomstene....*sukk* Noe så vakkert! Jeg fant dem hos Minne-hjørnet.

Min guttunge har fått helt dilla på Kaptein Sabeltann og sjørøver. Så jeg ser for meg noen kommende sjørøverLOer, og da må jeg jo ha disse charmsene til KortHobby 

Cocoa har et nettkurs med selveste Rona Palazzari snart. Det hadde vært noe å vært med på ja. 

hos Hobbygarasjen fant jeg disse søte blomstene som også kommer i maaaange andre farger, men jeg elsker jo blått så disse har jeg kjøpt meg

Disse pyntebærne fant jeg inne hos papirloftet, synes de gjør seg veldig på prosjekter 


Hva står øvers på ønskelisten din? Vi blir veldig glad hvis du vil dele din ønskeliste med oss :)

Ingen kommentarer: