tirsdag 10. mai 2011

Oh, so cute

Vi har igjen funnet frem noen godsaker hos våre sponsorer. Noe er shoppet og noe står veldig høyt oppe på ønskelisten vår. Og vi deler det som vanlig gjerne med dere.

Pia
Har dere sett noe så lekkert????
Og DEN herlige fargen da.
Stikk innom scraphaugen så finner du denne og flere andre i forskjellige flotte farger.


Gunn-Elin
Denne pakken fra Cocoa Design dukker vist opp i min postkasse iløpet av den neste uka. Gleder meg!!!

GryA
Jeg har lett lenge etter bånd til å bruke på guttekort/Lo`er, og nå fant jeg disse kule fra Karen Foster inne hos Hobbygarasjen. De skal jeg ha!
Isabell
 Ameline har alt mulig spennende til scrapping til en svært rimelig penge, jeg fant disse klistremerkene "Stella and Rose Label Stickers "Love" under nyheter hos henne.


Anne Så flotte da, disse kan brukes til mye mer enn bryllup:)
Sarte flotte farger og jeg falt pladask for disse arkene fra "Wild Rose Studio".

Ingen kommentarer: