torsdag 14. april 2011

Bursdagsbarnet befaler - GryA

Hipp hurra for meg! I dag fyller jeg år og får dermed lov til å befale dere til å lage noe fint.
Oppgaven dere får er enkel - Lag noe med tema bursdag ( LO, kort, gavepose, eske...). Men, en liten hake, det dere lager skal være i Clean and Simple stil. "Less is more" er et godt stikkord på denne oppgaven.

Jeg er sikker på at dere klarer det med glans, så sett igang!
Jeg gleder meg til å se resultatet!



Har laget et kort selv til inspirasjon.





Innsatsen må selvfølgelig premieres, så jeg har to RAK`er som jeg gir bort. En til min personlige favoritt og en som jeg trekker blant alle som leverer.















Frist: 28.april kl 23:59










19 kommentarer:

Camilla sa...

Gratulerer med dagen Gry! ;D

Toi9 sa...

Gratulerer med dagen :)

Asil sa...

Hipp hurra for deg! :D

Alhana sa...

Gratulere så mye med dagen :D

Teamjes sa...

Grattis på födelsedagen Gry :) Denna utmaning måste jag bara försöka hinna med !

Gro sa...

Gratulerer med Dagen :o)

Et lite spørsmål - er det lov å bidra med et kort jeg har laget som DTbidrag for en annen utfordingsblogg?

Gro :o)

Gunn-Elin sa...

Jeg roper hipp hurra her også jeg :) Gratulerer med dagen!!!

Og til Gro, du kan dessverre ikke bruke noe du har laget til eller for en annen utfordring. Vi er veldig snille og åpne for alle løsninger på våre utfordringer så lenge de er laget kun til oss.
Jeg håper du vil trylle frem noe til denne også :)

Klem Gunn-Elin

Gro sa...

Den er grei.
Kan sikkert bli en fin oppgave nå i påska, med mesteparten av stæsjet liggendde hjemme.
God Påske klem :o)

Kristine sa...

Gratulerer med dagen Gro.
Jeg ser jeg har gjort en feil, men får ikke slettet bidraget mitt. Jeg såg ikke at det ikke var lov å delta med bidrag som man har deltatt med andre plasser... Beklager så mye...

GryA sa...

Det går fint Kristine! Du har da iallefall oppdaget det. Håper du har lyst til å delta med et nytt prosjekt!

Kari sa...

Gratulerer så mye med dagen GryA.

Fikk litt problemer med nettet her jeg, så kortet kom dobbelt og så fikk jeg ikke slette heller. Beklager det altså.

Klem Kari

Gunn-Elin sa...

Det har ingen ting å si Kari. Jeg husker ikke hvordan jeg retter på det i farta, men hvis det ikke har noe å si for deg, så lar jeg den stå jeg :)
Klem

Signe sa...

Jeg trodde også det var lov og bidra flere steder, beklager... Men da skal også mitt bidrag slettes, for jeg laget ett felles kort til denne og en annen...

Gratulerer med dagen forresten <3

Annette sa...

Går det an å delta med to ulike kort?? ble plutselig usikker...?

~Isabell~ sa...

Ja du kan lage så mange bidrag du vil,men de må være laget spesielt til våre utfordringer.

Randi sa...

Gjorde en feil da jeg la inn bidraget mitt første gangen. Fikk ikke til å slette det, så nr 17 er alså ikke med.

GryA sa...

Det går fint Randi!

Janniche Drivdal Eriksen sa...

hipp hipp heisan! hurra!
litt treg da men... bedre sent enn alri:)
grattis med dagen
klem

Mea sa...

Da har jeg lagt til mitt bidrag! :)

Ha en fin dag.