lørdag 25. desember 2010

Gunn-Elin har to vinnere

Og jeg er veldig glad jeg valgte å trekke vinnere denne runden. Selv om det ikke kom inn så mange bidrag i denne førjulstid, så var det utrolig flotte bidrag. Og som jeg lovet så fikk jeg hjelp av random.org til å trekke ut to verdige vinnere. Og de to som kan smykke bloggen sin med vår vinnerknapp og som får sine bidrag i vårt spennende vinnergalleri er....
Kari som ble veldig inspirert av Iselind sin LO jeg.no.

Og Turid som lot seg inspirere av Cathrines LO du er så nusselig.



Tusen takk til alle dere som deltok.

Og så håper jeg at Kari og Turid sender oss adressa si hos thatsjustsocute@hotmail.com og skriv gjerne noe dere har på scrappeønskelista så sender jeg dere en overraskelse på nyåret.
Ønsker sere alle ei fortsatt god jul. Kos dere masse!!! Og skal dere ha litt tid til scrapping så har vi flere utfordringer gående. Se til høyre i sidebaren.

Klem Gunn-Elin.




2 kommentarer:

Anja´s kortkreasjoner sa...

Gratulerer så mye til begge to :) så herlige bidrag
Klem, Anja

Kari sa...

Så utrolig moro! Tusen takk skal du ha Gunn Elin!

Fortsatt god jul!
Klem Kari