fredag 10. september 2010

Oh, so cute...

Det er den 10 igjen, datoen da vi vil friste dere med alt det flotte som er å finne rundt om i butikkene. Her er favorittene denne gangen.

Line
Denne må jeg skaffe meg til julekortene!!! Du finner den hos Papirdesign.

Pia
Jeg har ikke laget kort så lenge, men når jeg lager kort så liker jeg veldig godt å bruke tekststempler. Hos treL fant jeg disse som jeg virkelig kunna tenkt meg.

Anja
Jeg elsker dette nydelige stempelet fra Crafty Individuals. Shabby chick og herlig vintage følelse.

Gunn-Elin
Er vel ingen hemmelighet at jeg er svak for maling. Så øvers på min shoppingliste står denne malinga fra Studi Calico.

Isabell
Synes dette kittet fra Scrap.n.crop var knall tøft. Ta en titt på alle de flotte kittene de har ført til nå=)

Camilla
Denne blomsten fra Korthobby er så lekker! Må få meg noen slike...

Asil
Jeg elsker denne puncheren fra Fiskars. Perfekt for å lage kladdebok-looken på papirene dine, perfekt for det litt røffe uttrykket. Denne får du blant annet hos Studio Calico.
God helg! ;D

Ingen kommentarer: