torsdag 28. januar 2010

Oh, so cute

God torsdag! Det er tid for nye fantastiske produkter vi vil vise frem. :D

Asil
Jeg er helt avhengig av Glue Dots sin tape når jeg fester papirlagene mine. Enkel å rive og sitter som den skal! Easy Tear Double Sided Tape anbefales!


Isabell
Disse rammene fra korthobby er kjempe flotte, lim et bilde eller noe annet på i midten og du har en perfekt detalj til prosjektet ditt=)


Francielle
Disse har jeg skikkelig lyst på. Slike chipboard bokstaver er lekre å bruke som pynt på veggen, rammer, eller lay outs! denne setter jeg på ønskelisten min! Fra Patternscape.


Line
Siste sjanse folkens!! 50% på mange mønsterark ut januar!! JAAAA, fort dere!!! *Gratis frakt* Tilbudet er hos Ameline



Camilla
Charlotte kissing pigeon -søtt stempel fra Whiff of joy!





Ingen kommentarer: