torsdag 24. desember 2009

Oh, so cute

I dag er det selveste julaften! Her lukter det pinnekjøtt, (nam, nam!) Juletreet er pyntet, og pakkene ligger klare. Før jeg løper tilbake til tegnefilm og godis vil jeg dele noen fantastiske produkter med dere...

Camilla
Hva passer vel bedre å ta frem på en dag som denne enn disse flotte kartongfigurene fra Patternscape? God jul!

Asil
Av og til er det morsomt å lage noe annet enn kort og LOer, og hva er vel mer stilig enn å dekorere en eske? Jeg er av den late typen som gjerne dekorerer noe jeg finner her hjemme framfor å tegne og måle og lime sammen en eske selv, så denne er midt i blinken for meg! Du får den hos trel.no.

Isabell
Nisse charms fra korthobby.

Line
I dag har jeg bare tre ord "Jeg elsker jul!!!" Stemplene finner du hos Love2scrap.

Francielle
Jeg falt ( nesten bokstavelig talt!) for dette nydelig og dekorativt ark fra Fancy Pants's nye serien Vintage Valentine. Ta en tur innom Love2Scrapp og forelsk deg i den nydelig serien!



Håper dere alle får en hyggelig og minnerik feiring med familie og venner. Og husk å ta masse bilder da dere. GOD JUL! :D

Ingen kommentarer: