torsdag 15. oktober 2009

Oh, so cute...

Ny torsdag, og nye godbiter vi bare må vise frem.
Se, nyt, og muligens kjøp? ;)

Asil:
Tenk at noe så lite kan utgjøre så stor forskjell på det du lager?? Det perfekte lille verktøyet som gir deg perfekte runde hjørner på det du lager - en hjørnerunder, rett og slett! Jeg er evig avhengig, det er et av mine beste kjøp! Lyst på en? Du finner den hos Dreampapers.dk! :D




Francielle:
Kopp for kalde og varme drikker. Vri av bunnen, ta ut arket, bruk som mal og dekorer som du vil ! Ah så genial og original! Kan vedde på at folk kommer til å legge merke til koppen din når du vifter med den på bussholdeplassen på vei til jobb eller på kontoret når du tar en kaffepause. En fin måte å gi et lite mere personlig preg på din egen kopp. Det er lokk på toppen slik at veske ikke renner ut. Denne originale og scrappebare koppen kan du få kjøpe på Scrapp og lapp for under 100 lappen.



Isabell:
"Prima Trellis Roses" i fargen Ivory, rett og slett et syn for øyet. Disse får du blandt annet kjøpt hos Love2Scrap.



Line:
Jeg vil gjerne vise dere disse lekre blomstene fra Prima. Siden det snart begynner å bli vinter, trenger vi noen lekre blomster å beundre før alt blir hvitt. Jeg tror virkelig dette er de vakreste blomstene jeg har sett, de bare er der, men gjør så mye. Disse kan du få kjøpt hos TreL.



Camilla:
Jeg vil ta frem rub-ons fra Melissa Frances.
Disse med vintertekst er jo perfekt for alle papirprosjekter fremover nå. ;)
Finnes hos TreL.


Ingen kommentarer: