torsdag 8. oktober 2009

Oh ! So Cute

Hver torsdag fremover vil vi vise dere en ting hver som vi liker veldig godt. Det kan være ny type blomst, et ark vi har hatt liggende kjempelenge fordi det er så fint at vi ikke får oss til å bruke det. Stempler vi bare elsker, nye ark fra fantastiske produsenter eller kanskje en liten metallpynt! Det er vanskelig å bare velge èn ting, men det kan kanskje inspirere DEG eller andre kreative sjeler der ute? Våre favoritter denne uken kan fåes kjøpt hos noen av våre fantastisk sponsorer som vi har linket til. Se og nyt!

Asil

Jeg elsker den brune slitte stilen, og da er papirer som dette perfekt! Disse kan lett brukes på mange prosjekter om man deler det opp - perfekt for lag på lag og rufse&rafse og rive og sverte! MMs Audrey Scallop ark får du blant annet hos TreL.




Francielle

Jeg falt pladask for dette mønsterarket fra Graphic 45 som jeg fant på Dream Papers. Renaissance Faire serien. Denne MÅ jeg bare få tak i. Elsker fargetonen og bildene som kan klippes ut og brukes i både kort og Lo. Fantastisk Produsent som jeg digger. Og det er med tungt hjerte jeg river i et Graphic 45 ark når jeg scrapper. For de er så nydelige at jeg får heller lyst til å ramme de inn steden for å klippe de i stykker!



Isabell

Jeg vil gjerne vise dere et av de nye arkene til Inkido, jeg elsker swirls og dette arket gir meg akkurat det jeg trenger.Papirgleder er en av butikkene som har fått inn ark fra denne leverandøren, Inkido Snøball Rød




Line

Vakkert mønsterark fra Sassafras. Jeg elsker mønsterark som ikke gjør så veldig mye ut av seg, men bare flyter inn i pynten og evt andre ark. Dette arket kan være utrolig vakkert alene, og like vakkert med andre ark. Dette arket skiller seg ut pga mønstret. Ja, rett og slett vakkert. Arket fant jeg hos Scrapp og Lapp.


Camilla

Jeg vil ta frem dette arket fra Cosmo Cricket. "The Boyfriend Elements".
Jeg digger fargene og motivene. Det er trykk på begge sider, så her er det mange muligheter. Klipp ut figurene, så har du masse stilig pynt til en billig penge. Du finner det blandt annet hos Bluemoonscrappbooking og i Pep rally add on kit fra Studio Calico.


Vi kommer tilbake med flere favoritter neste torsdag!

Ingen kommentarer: