lørdag 10. september 2011

Oh So Cute

Det er nok en gang tid for oss i designteamet å presentere godsaker fra noen av våre fantastiske sponsorer. Her et det vi har valgt oss ut denne mnd:

Gunn-Elin:
Har dere sett de nye Lost and Found 2 arkene? Gjett om de skal inn i min samling da. Det må nok legges inn en bestilling inne hos Ameline så fort det er lønningsdag.


Anne:
Jeg falt veldig for disse rubonsen fra creativica jeg!

GryA:
StudioCalico har ikke bare kit,men også sin egen mist blant annet.
Jeg ønsker meg veldig denne hvite misten,ved navn "MISTER HUEY`S".
Isabell:
Jeg fant disse hos Andrine & Marens Landhadleri, ELSKER dem (den ene har jeg gitt forslag til.hihi) 

Pia
  har denne gangen vært hos Hobbygarasjen og funnet noen nydelige ark fra Riddersholm.
Dette er noen lekre ark i nydelige avstemte farger i god kvalitet, og jeg har ikke sett disse arkene i noen andre nettbutikker.
Jeg plukket ut noen i lekre rosanyanser her, men de finnes i andre farger og så jeg anbefaler dere virkelig en titt innom og sjekke disse ut.