torsdag 26. mai 2011

Vinner av "bursdagsbarnet befaler"

Det er ikke kvantiteten, men kvaliteten det kommer an på har jeg hørt, og det stemmer jammen bra..... 
Fem stk lot seg inspirere av bursdagssangen til "Kings of Leon"...Men WOOOOW for noen flotte bidrag!
Jeg har kikket, sett, studert og jeg har gjort det om og om igjen.....
Til slutt falt valget mitt på et kort hvor fargene traff meg veldig, nydelig oppsett og flott farget trykk!
.
.
.
.
.
Og det ble MARLENE med dette herlige kortet


Send adressen din til thatsjustsocute@gmail.com, og denne blomsterpakka kommer i posten til deg


Tusen takk til dere alle for nydelige bidrag! Håper vi ser dere igjen i utfordringene vi har ute nå:)

Smil fra Anne:)



2 kommentarer:

Mea sa...

Åh! Tusen tusen takk! :) Så stas!!! *danse rundt omkring*

Ha en fin dag. :D

Gunn-Elin sa...

Gratulerer :)