fredag 10. desember 2010

Oh, so cute


Denne gangen vil vi gjerne presentere enda en nykommer på det norske markedet, og med et konsept de aller fleste av oss vil elske. Har du ikke tenkt på din ville ferd på nettet etter Akkurat Det Produktet, at du egentlig ikke trenger 200 av den samme charmsen? Eller 150 av den samme blomsten? Hobbyverden har løsningen. De har spesialisert seg på stæsj i løsvekt! Genialt eller hva?

Hobbyverden.com er en liten hobbybutikk med småting til de som driver med scrapping/kort og noe til smykkelaging. Vi er en nyoppstartet butikk med et voksende utvalg varer. Det kommer stadig inn nye, så stikk gjerne innom for en titt.

Vårt konsept er "pynt i løsvekt". Det vil aldri selges store pakker av samme vare, men hovedsaklig vil det være mulig å velge 1 stk av hver.

Vår store elsk er blomster! Hvem er vel ikke glad i blomster? Vi har pr i dag snart 400 forskjellige Artikler innen blomster-kategorien, og fler kommer!

Vi ønsker alle hjertlig velkommen til vår lille butikk!


Nettbutikken finner du her, og sjekk ut bloggen også!

Og bare for å friste litt - her er noe av det lekre i butikken:

Jeg har allerede kjøpt en spisspose med søtsaker - og akkurat så mange som jeg trenger av hver! Det MÅ jo bare være den mest geniale måten å handle stæsj på!


Men snart kommer heldigvis nissen til de som har vært snille (og det mener vi bestemt at vi har vært i år også!), her er noe av det som vi mer enn gjerne setter på ønskelista vår!

Pia
hos papirplaneten fant jeg masse herlige blomster, og jeg elsker blomster. disse her er så herlige både på LOer, og på clear-albumer.

Anja
Elsker Papirdesign sine stempler. En av favorittplatene er denne. Bare se så nydelig. Superfine Clear Stamps.


Gunn-Elin
Jeg ble så forelska i dette hjertet som jeg fant hos Korthobby. Det må jeg bare ha.

Isabell:
Jeg har sett at flere og flere tar i bruk små konvolutter på prosjektene sine, og da jeg kom over disse tenkte jeg at de hadde vært perfekt på div prosjekter, du får kjøpt dem hos bla StudioCalico.


Camilla
Hos Whiff of joy fant jeg dette søte stempelet. Blir jo bare så glad av det!


Line
Jeg fant dette herlige stemplet hos papirplaneten Jeg har blitt altfor forelsket i stempler med tekst. Bare elsker det!


Asil
Er ikke disse permene flotte så vet ikke jeg! Perfekt for å lage liten minnebok, notatbok, eller kanskje et skikkelig vintage bursdagskort? Jeg har det! Ameline har det også!

Ingen kommentarer: