torsdag 17. juni 2010

Asil befalte, og her er vinneren!

Så morsomt at hele 27 stykker slengte seg på bursdagsbefaling min, det setter jeg umåtelig stor pris på! Jeg har vært rundt i utrolig flotte blogger og sett på nydelige bidrag! Det har vært en perfekt bursdagsfeiring i bloggverden! :D

Og det morsomste av alt - å trekke en vinner! 26 bidrag kom via bloggen og ett bidrag ble sendt på e-post som ble det 27. bidraget i rekken. Siden dette er en ren feiring har jeg ikke vært nøye på at bidragene ikke kunne kombineres med andre utfordringer (men det gjelder kun denne!), og jeg har latt Random.org fått æren av å trekke vinneren!

Og bak innlegg nr 18 skjuler Alhana seg! Gratulerer!! Du stikker av med min lille bursdagsbefalingspremie! Send adressen din til thatsjustsocute@hotmail.com, og premien vil komme din vei i løpet av få dager.

Til alle dere andre - igjen, takk for supre bidrag!! Jeg gleder meg allerede til neste bursdag og befaling! :D

1 kommentar:

Alhana sa...

Så morsomt å komme tilbake fra ferie i dag og se at jeg er blitt trukket ut som den heldige vinneren.

Tusen takk for at jeg fikk være med i trekningen.

Stor sommerklem :-)