torsdag 15. april 2010

Oh, so cute

Ny torsdag, snart helg og nye produkter fra oss i designerteamet.


Isabell
Jeg er jo himmelsk opptatt av sommerfugler og da jeg såg denne ble jeg helt mo i knærne, hehe. Produktene er fra Prima og kan kjøpes hos TreL.



Line
Jeg har fått helt dilla på sånne settekasser som dette. De er helt utrolig fasinerende, og man kan gjøre så mye forskjellige ting med de. Du finner denne hos BlueMoonScrapbooking.




Francielle
Jeg forelsket meg i denne månedens kit fra BlueMoonScrapbooking. Sjekk dette fantastiske nydelig kittet!

Camilla
Søte kort fra October Afternoon, du finner de hos Love2scrap.


Asil
Jeg elsker å sy på mine LOer (eller kort) og syr jeg for hånd, bruker jeg veldig gjerne slik flott tråd fra Studio Calico!

Ha en fin torsdag kveld:)

Ingen kommentarer: