fredag 16. april 2010

Extra cute 8 - Bruk stempel

Endelig fredag, og forhåpentligvis har dere alle satt av tid denne helga til å leke med lim og papir! Så hva har vi på lur for dere en fredagskveld? Jo, denne gangen vil vi at dere skal stemple på kreasjonene deres! Denne utfordringen er nok et skikkelig frieri til dere kortlagere som er veldig vant til å stemple og farge, men hva med å utfordre seg selv til å bruke stempel på en LO eller en gaveeske eller -pose?


Denne utfordringens premie sponses av ingen ringere enn Crafty Individuals, som selger både stempler og stempelrelaterte produkter i tillegg til ATC-utstyr og scrappefristelser! Sjekk ut websidene deres og alle de lekre produktene deres!

DT har selvsagt også lekt seg med stemplene sine, og her er hva vi har kommet opp med!

Isabell



Camilla



Line


Francielle


Asil



Spent på premien fra Crafty Individuals? Premien er intet mindre enn SJU flotte stempler!! Er de ikke fantastiske?? :D


Vi håper så mange som mulig har lyst til å være med på denne og gleder oss stort til å se hva dere inspireres til å lage! Innleveringsfristen er satt til 1. mai 2010 kl 23.59, og husk - du kan levere så mange bidrag som du vil!

3 kommentarer:

pia iris sa...

for en morsom oppgave som jeg har virkelig kost meg med i natt.
masse flott fra dere i DT denne gangen og.
ha ei flott helg.

Renate sa...

Da har jeg lagt inn et bidrag, men jeg la dessverre inn linken til boggen min, i stedet for innlegget. Her er linken til innlegget.

Anonym sa...

Kjempe flott utfordring!! Nydelige bidrag fra dere:) klem