torsdag 18. februar 2010

Oh, so cute..

Ny torsdag - det betyr nye fristelser blant alt det fine fra våre sponsorer!

Camilla
Dette stempelet fra Studio Calico er så stilig, og det passer inn i alle stiler. Jeg digger det! Very Happy



Line
Etter vårt minikurs med Mona, har jeg blitt helt forelsket i disse små chipboard albumene. Løper og kjøper meg et til jeg;). Dette kule albumet fant jeg hos Patternscape.



Francielle
Jeg synes disse båndene fra Webster er bare rålekre! Falt de i smak hos deg også? Ta en tur innom TreL!



Isabell
Vår nye sponsor, Moia scrapbooking har utrolig mye gøye, tøffe, søte digitale stempler og filer til Silhouette/Craft Robo, her ser dere ett av de som kan kuttes med en slik maskin:



Asil
Det er så fint med stoff på papir! Jeg elsker organsa-bånd, det er så perfekt for de fleste prosjekter! Og hos Korthobby får du dem i et utall farger!



Har du et favorittprodukt denne uka? Fortell oss gjerne om det, vi innrømmer det gjerne - vi er nok stæsj-freaks vi som veldig mange andre scrappere.. :P

Ingen kommentarer: