tirsdag 11. mars 2014

Oh So Cute

Klar for litt ny inspirasjon om nye produkter? Ikke alle produktene er nye på markedet da, men nye for deg eller meg? :-)

Jeg har plukket hos våre tre sponsorer som sponser oss i februar-april.
Tusen takk til sponsorene for at de gir oss så flotte produkter som vi kan gi nettopp deg i premie!

Andrine og Marens Landhandler er den første kollasjen. Her har jeg samlet noen nyheter i nettbutikken. Fine ord og med mange flotte farger! Herlig!


Så har jeg nok en gang funnet det lille ekstra hos Korthobby Denne skoen tenkte jeg kunne egne seg hos ungdommer også ;-) Anbefaler å finne din egen favoritter her.


Gode Minner er en fysisk butikk i Tønsberg, men de sender gjerne hvis du finner noe du vil ha på bloggen deres. Ettersom vi har mixed media utfordring vil jeg anbefale disse produktene jeg har plukket ut. Superkule!!


Håper du fant din favoritt, ellers er det bare å ta en titt. 
Myye fint i hvertfall!!


Ingen kommentarer: