tirsdag 10. desember 2013

TUUUSEN TAKK!!


Nå er året 2013 snart omme og vi vil få takke våre fantastiske sponsorer som har vært med oss gjennom hele 2013!! Tusen takk for alle flotte premiene dere har sponset oss med!!
Vi har samlet alle sammen her, så her får dere servert en rekke butikker med masse julegodis for oss papirgale!!

"Det er lov å la seg friste!!"

Her kommer i tilfeldig rekkefølge en liten smakebit fra hver butikk og klikker du på logoen så kommer du rett inn i nettbutikken!


Hos Andrine og Marens Landhandleri har jeg funnet denne herlige julefavoritten:




Hobbygarasjen har også noen fine julesaker, denne ble min favoritt:


Mange julenyheter å finne hos Kreativ Hobby og jeg likte dette stempelet:


Her gikk jeg på fb siden til Fotohuset, der finner du bilder av produktene, disse var lekre:




Saturated Canary har flotte stempler. En veldig personlig favoritt, men her finner du mange fine altså ;-)


Hos Gode Minner har jeg funnet flere lekre julenyheter, disse ønsker jeg meg:




Hos Korthobby kan du virkelig boltre deg i metall, jeg falt for denne:


Hos Crafty Individuals fant jeg nok et lekkert stempel:







Vibeke Spigseth/Poppydesign har mye fint i sine eplabutikker, dette er koselig:



Nok en gang tusen takk!

Husk at dette er mine favoritter, håper du iler inn for å finne din favoritt og kjøpe en liten førjulsgave til deg selv!!

Ingen kommentarer: