torsdag 10. oktober 2013

Oh So Cute




What does the fox say? Jeg bare måtte ha med en av Vibekes søte rever. Det er lerret og du får kjøpt det i eplabutikken Vibeke/Poppydesign sponser oss denne måneden og vi har allerede lagt ut bilder av en flott premie. Jeg har også valgt mine favoritter fra eplabutikkene hennes. Du finner linker til flere butikker i innlegget publisert 1. okt 


Vi er også så heldige å ha flere flotte sponsorer. Crafty Individuals er også en nettbutikk med mange fristelser. Her er mange kule stempler for deg som driver art journaling, lager kort eller ønsker å pynte en LO litt ekstra. De har også det meste en scrapper trenger. Håper du tar en titt og lar deg friste :-)


Denne butikken kjenner dere igjen? ;-)
Vår alles kjære fargeklatt, Andrine og Marens Landhandleri. Jeg vil spesielt reklamere for julekalenderen deres, jeg var Veldig fornøyd i fjor ihvertfall! De har også fått inn en del fargerike nyheter, så løp inn!

Håper dere blir inspirert til å delta på noen av vår utfordringer. Det er linker til høyre over hvilke som pågår nå. Og snart kommer noe spennende... Følg med!!

Ingen kommentarer: