søndag 25. august 2013

So Cute Surprise 20


Da er vi kommet til den 25.august, og her er vi med en ny overraskelse til dere igjen. Vi DT lager jo alltid våre bidrag til utfordringene, og det har vi selvfølgelig gjort denne gangen også. Men vår superkreative Maya har jobbet ekstra mye denne gangen. Les nedover i innlegget og se alle tipsene hun har laget til oss!

Vår trofaste sponsor denne gangen er
 
 
 
 
Hos Korthobby finner du metallpynt i en mengde ulike varianter, og i ulike farger (gull, sølv, kobber og rødt kobber). I tillegg til metall har de også organzabånd og kakeservietter i ulike størrelser og mange flotte dies.

Ta turen innom nettbutikken  og bloggen og se selv!
 
Visit the shop and blog!

Dette er premien de sponser denne gangen:

 
 

 
Da er det på tide å avsløre utfordringen!
 
"Bruk tekstil"
 
Then it`s time to reveal the challange!
 
"Use textile"



Mayas tips!
 
Tidligere i vår gikk jeg løs på en gammel olabukse og brukte baklommene til noen stilige konfirmasjonskort. I anledning denne utfordringen vil jeg gjerne vise dere at man kan få mye ut av en gammel olabukse.
Først kan dere få se lommekortene.

Jeg har noen greie kollegaer som tar med seg ting og tang til meg, som de tror jeg kan gjøre noe mer ut av. Denne gangen fikk jeg en whiskyboks i metall. Denne har jeg kledd med det ene buksebenet og pyntet til en gaveeske. Det var ikke påtenkt at kollegaen min skulle få den tilbake, men den passet veldig godt som gaveboks da hun skulle gi bort sølvbestikk i bryllupsgave.


Her har jeg brukt baksiden på en ødelagt IKEA-ramme.


Jeg klippa til en olabit, sydde en "ramme" rundt og til slutt klinte jeg på noe hvit maling.
Til slutt stemplet jeg litt før jeg satt i gang med bilde og pynt.



Til slutt limte jeg det hele på ramma. 


Omslag på et lite minialbum kan man også bruke en slitt gammel olabukse til.



En siste ting jeg har brukt olastoffet til er små detaljer på en LO.



Enda har jeg litt igjen av buksa.
 
 
Og vi andre i DT hopper etter Wirkola....
 
 
Stine
 

 


Linda
 

 

GryA
 
 


Julia


 
 
 
Fristen for å delta er 15.sept. kl. 23.59
 
Deadline is september 15. at 23.59
 
 
 

3 kommentarer:

Toi9 sa...

Så knallstilig alt du fikk laga med buksa Maya!
Og Loene etter Wirkola var stilige de også :)
Takk for inspirasjon :)
Må prøve meg på denne.

Mea sa...

Kjempe tøffe ting du har laget Maya!
Som vanlig - kjempe flotte DTbidrag.:)

Ha en fin dag.

Maya sa...

Tusen takk for hyggelige ord! Gøy at jeg kan inspirere!