onsdag 10. juli 2013

Oh So Cute




Sommer og glade farger! 
Jeg lar meg ihvertfall friste til å bruke sprekere farger om sommeren. Kanskje er det for at sola skinner, eller for at sola ikke skinner og man trenger å sette farger på tilværelsen :-)
Her har jeg funnet frem noen godbiter fra våre fine sponsorer.
Andrine Og Marens Landhandleri er en av våre flotte fargerike sponsorer.
På det øverste bildet ser du maling, Shimmerz paint dazzelrz og foran sprek Washi tape (får aldri nok tape..)



På dette rosa bildet har jeg laget en collage av fine ting jeg fant hos Hobbygarasjen Nydelig ark fra Fabscrap, med maling og blomster som fint kan matche. Blomster finner du mange flere av hos hobbygarasjen.

Sist vil jeg vise noen søte charms i metall fra Korthobby. Har du ikke besøkt de bør du ta en titt hvis du er glad i det lille ekstra på dine hobbyprosjekter. Jeg har plukket tra av min favoritter akkurat nå. Disse hadde passet fin på mine prosjekter fremover.





Håper du ble fristet og ikke minst inspirert til å leke deg litt!
Vi har fine utfordringer i hele sommer, velkommen til å delta!
Ha en fin sommermåned!



Ingen kommentarer: