onsdag 10. april 2013

Oh So Cute

Sesongens farger! Ihvertfall en av dem.
Dette og mye mer finner du hos Fotohuset Egersund.
Fotohuset har egen nettside; http://fotohuset.biz/ og facebook side; Elite Foto Fotohuset Egersund, hvor dere kan se litt av scrapbooking utvalget.
Jeg får ihvertfall lyst til å scrappe sommer og sjøbilder av disse fargene!
 
 
Det som jeg har plukket ut her er fra Gode Minner i Tønsberg. Nettbutikken er ikke oppe og går riktig enda, men du kan bestille varer via mail og få disse tilsendt. Det kommer stadig nyheter til butikken, disse har jeg plukket fra april oppdatering i bloggen deres. Jeg har personlig veldig lyst på noe nytt nå ;-)

Og jeg kan absolutt la meg friste på min runde.
Hobbygarasjen har fått mye fint siste tiden som du finner under fanen nyheter. Det er her jeg har plukket disse lekkerheter og det finnes masse mer... Påfyll av maling eller stain, som her, trengs stadig syns jeg og det kjennes som Hobbygarasjen har alle fargene i de fleste sortene. Mye lekkert er det ihvertfall.
Håper du fant litt inspirasjon til et besøk hos våre sponsorer!
Delta gjerne på en av våre utfordringer også!
 


Ingen kommentarer: