torsdag 11. oktober 2012

Oh, so cute girls!

Vi har som kjent vært ute på DT jakt her hos oss, og har nå fått med oss 3 stykker oh, so cute girls!

Den første av dem får du hilse på her :)

Hei, jeg er Maya (May Linda) fra Oslo. Her bor jeg med min mann og to jenter på 6 og 9. På dagtid jobber jeg som økonomikonsulent i kommunen. Jeg har alltid hatt interesse for foto, så når jeg oppdaget scrapping i 2005/2006 var jeg solgt. Jeg scrapper alt fra LO, minialbum og andre små prosjekter, og litt kort når det er en anledning eller bestilling. Stilen varierer mye etter humør, inspirasjon og prosjekt. Det beste ved scrapping er at man har ubegrensa muligheter. 
Hyggelig om du vil besøke meg i bloggen: www.mya-scrap.blogspot.com

2 kommentarer:

Arnlaug sa...

Gratulera med DT plass:-) Du er utrulig dyktig:-)

Tone K. sa...

Så moro !!! :)
Gratulerer så mye !!!
Både til deg og Thats just so cute-gjengen :)