onsdag 25. juli 2012

So Cute Surprise 7

Hei og Hå!

Flere enn meg som begynner å bli passe sur og irritert pga den f... ( du kan selv bestemme hvilket ord du vil putte inn her. Mitt var et serdeles stygt ett) dårlige sommeren?
For min del er det nå så ille at jeg ikke en gang gleder meg til Kretatur på søndag. Liker definitivt ikke tanken på å sprade rundt i bikini hvit som en snømann. Og dag nummer to, som en lys rosa grisunge...jeg hater!

Mer fornøyd er jeg derimot med at vi har en ny utfordring til dere i dag. Og denne gangen er overraskelsen:

"Bruk håndskrift på prosjektet ditt"


Sponsoren vår denne gangen er



Hos Korthobby finner du metallpynt i en mengde ulike varianter, og i ulike farger (gull, sølv, kobber og rødt kobber). I tillegg til metall har de også organzabånd og kakeservietter i ulike størrelser.

Ta turen innom nettbutikken
og bloggen

Og dette er den fine premien en heldig vinner får.



Vi i teamet har også skrevet litt for hånd på det vi har laget.

Linda



GryA



Stine




Da håper vi at denne kan friste! Husk at hos oss kan dere lage hva som helst i papir. legg igjen en direkte link til bidraget ditt her eller send oss en mail hvis du ikke har blogg eller annet fotoalbum.
Vi minner på våre regler som dere kan finne her.

Fristen for utfordringen er 15.august kl. 23.59


1 kommentar:

Tone-Lill sa...

En artig utfordring og tror nok det er været som jeg er mest irritert over, håper det blir en fin ferie og du ikke blir rosa :P