mandag 25. juli 2011

So Cute Sketch 7

Jeg prøver å finne en riktig måte å starte dette innlegget. Vi er alle sjokkerte, og mange av oss har vel ikke helt skjønt hva som egentlig har skjedd enda. Det er helt uforståelig at en mann har planlagt og gjennoført dette. Våre tanker går til alle som er direkte rammet av angrepene den 22.juli. Ingen ord kan beskrive, og vi som ikke var der vil vel heller aldri være istand til å forstå. Men er det noe alle vet så er det hvor stor kjærlighet vi har for våre kjære, venner og medmennesker. Så før vi presenterer vår sponsor og vår skisse så vil vi sitere ei ung og klok AUFjente.

"If one man can show this much hate, imagine how much love we can show together"

Ta vare på alle deres kjære alle sammen. Ta vare på hverdagen, øyeblikkene og alle de gode minnene.



 Og nå over til vår sponsor, og denne gangen har vi fått med oss en ny norsk designer. En knappedesigner som selger sine søte knapper i sin eplabutikk.

Hanne Tøndel


Og her er det hun forteller om seg selv og sin butikk:


Velkommen til min lille butikk. Denne butikken er en liten butikk der jeg selger hjemmelagde produkter.

Min store hobby og lidenskap gjennom mange år har vært strikking. I forbindelse med strikkeinteressen kom også knappeinteressen min. Det er utrolig hvor dekorative fine knapper kan være på både strikkeplagg og andre plagg. Denne butikken vil bære preg av min knappeinteresse. Det vil nok også snike inn seg noen strikkeplagg, men det vil imidlertid bli solgt mest øredobber, spenner og knapper i denne butikken. Knappene og øredobbene er laget av metall og dekt i stoff. Bakdelen på øredobbene er i kirurgisk rustfritt stål.

Om det er noen knapper du ønsker flere av eller at du ønsker noen spesielle øredobber er det bare å ta kontakt med meg på Hannest@live.no.

Stoffene som dekker knappene kommer fra både fjern og nær. Noe er gjenbruk, mens andre stoffer er kjøpt på både lokale og internasjonale butikker.

Jeg vil alltid ha produkter med babooshka dukker på i butikken min til enhver tid. Jeg er også glad i andre figurer som mummitrollet, dyr og ect. Jeg vil også ha andre produkter liggende i butikken min, så det skal være muligheter for mange å finne noe de liker. Håper du vil finne noe du liker her inne, og at du kommer igjen

*****

Vi synes Hanne sine knapper er så søte og passer minst like bra til scrappeprosjekter som til annen hobbybruk så vi er veldig takknemlig for at Hanne vil dele sine knapper med oss.

Og her er knappene hun vil gi til deg.


Men for å få muligheten til å få disse helt gratis så vil vi at du skal leke deg med denne morsomme skissa.



Det har vi i teamet allerede gjort. Og her kan du se våre løsninger.

 Jeg har benyttet: japansk dekor tape, frysetape, annen tape, hønsenetting stempel i bakgrunnen, blondeserviett, ramme fra k&g, prima blomst, Hello Kitty figur, rosa button, metall ramme


GryA


Pia
 Jeg har brukt ark fra Ridderrsholm, blomster fra Storyteller, knapper fra Basic Grey og noen gamle rubons.




For å delta legger du ditt bidrag i vår linketing eller sender den på mail til oss thatsjustsocute@gmail.com innen 15.august kl.23:59

Vi gleder oss til å se hva alle lager til denne!!



Ingen kommentarer: