fredag 1. juli 2011

so cute colors # 7

Ja da er det jammen meg blitt juli, og vi jentene i That`s Just So Cute er ute med en ny fargeutfordring til dere. Jeg håper dere har masse flott sommervær og nyter den lyse tiden vi er inne i nå, og så håper jeg at dere tar dere tid til å bli med på denne friske fargeutfordringen.
La dere inspirere av disse flotte fargene her på det herlig sommerbildet av en marihøne.

Sponsor denne gangen er Ameline.



Vi har som vanlig lagd noen inspirasjonsbidrag denne gangen og.

Isabell



Anne



Gunn-Elin



Gry




Pia



Legg inn deres bidrag under her, eller send de på mail til thatsjustsocute@gmail.com om du ikke har blogg.

Frist for innlevering er 25 juli kl 23:59



3 kommentarer:

Toi9 sa...

Var jo veldig fint bilde som kom fram :)))
Plukka ut et, men ble ikke noe av, gitt :)

Ha ei fin helg :)
Klem Toini

Gunn-Elin sa...

jeg fikk lagt inn linken din med bilde jeg Toini. En vakker LO må jo komme frem :)

Toi9 sa...

Tusen takk, Gunn-Elin :)