onsdag 10. november 2010

Oh, so cute

Denne gangen er vår faste spalte litt spesiell da vi vil presentere vår nye sponsor - en helt ny nettbutikk med et veldig spennende konsept og et veldig godt tilbud for TJSC sine lesere!! Butikken heter Lin & Papir og drives av Elisa.

Og her er hva Elisa skriver dette om seg selv og butikken som ble lansert i oktober i år:

Lin & Papir er eit enkeltmannsforetak driven av meg, Elisa Kolle. Det heile starta med at eg i lengre tid leita etter både økologisk bomullsstoff som metervare og resirkulerte papirvarer her til lands, utan å finne noko nevneverdig. Med tanke på at det fins utruleg mykje fint i desse kategoriane i utlandet, syns eg det var rart at det ikkje skulle gå an å handle slikt også her heime.

Det varte ikkje lenge før idéen om å starte sjølv slo rot. Etter eit par hektiske månader opnar eg no butikken min!

Eg trur og håpar at det er fleire der ute som er opptatt av miljøvern og ønsker å drive hobbyen sin med godt samvit. Eg meiner eg har klart å spore opp gode leverandørar med spenstige og flotte varer av god kvalitet. Miljøvennleg treng ikkje å vere kjedeleg!


Spennende, hva? Sjekk ut nettbutikken hennes, følg bloggen og sjekk ut Facebooksiden hennes også! Her er masser av inspirasjon for både papirscrapperen og de som kjenner på syeren i seg! Og alt er miljøvennlige materialer, hvor perfekt er ikke det for oss som driver en ikke fullt så miljøvennlig hobby??

Du finner følgende varer i butikken hennes; Økologisk bomull, lin, papir, snorer og skatter fra loft & loppemarked. Og her er et knippe fristelser fra Lin & Papir:







Og ikke nok med det - handler du hos Lin & Papir i tiden 10. - 16. november, får du 10% rabatt på alle varer i nettbutikken når du oppgir koden TJSC!

Men vi har selvsagt funnet enda flere fristelser ute hos sponsorene våre!

Pia
Jeg elsker kraft ark, og hos ameline fant jeg disse tøffe kraft labels. Passer meg perfekt.


Anja
GlueDots er noe jeg er avhengig av. Jeg bruker det på alle mine kreasjoner. Noe jeg er veldig avhengig av når jeg bruker vellum er GlueDots sitt eget produkt for nettopp dette. Blir usynlig! rett og slett perfekt.


Gunn-Elin
Jeg har helt dilla på Dottie Ann for tiden, og ble så glad da jeg fant disse på Papirplaneten.


Isabell
Jeg er en som lager svært lite kort og andre prosjekter enn LO'er, men inne hos Papirplaneten har de ufattelig mange gøye, tøffe, stilig osv stempler, bare ta en titt på denne stempelplaten:


Camilla
Med en bilgal gutt i hus er dette arket fra Jillibean Soup perfekt! At det er laget av 100% resirkulert papir og er trykt med soyabasert blekk er jo bare fantastisk!Dette fant jeg hos Lin og papir.


Line
Begynner tidlig med nisser i år! Gud, så skjønne!!! Dette arket kan du få kjøpt hos Lin og Papir.


Asil
Jeg synes det er vanskelig å slippe meg løs med journalingen på prosjektene mine. Ikke bare fordi jeg alltid ender med å rote meg ut på ville veier med setninger og lengde på tekst i forhold til plass, men hva om jeg skriver feil?? Krise! Men med penner som dette - da blir alt så mye bedre! Jevn farge, god å holde og så varer de lenge! Favoritt som fås hos Studio Calico!


Minner også på om vår utfordring So cute 15 It`s a mans world.

Ingen kommentarer: