tirsdag 30. november 2010

Julekalender



I morgen er det endelig desember og tid for å virkelig starte nedtellingen til jul. Og da må man jo ha en adventskalender. Vi vil dele vår med alle dere som gjør det så morsomt å drive denne bloggen. Hver dag frem til og med julaften vil vi trekke ut en av våre følgere som får litt ekstra oppmerksomhet. Og vi håper og ønsker at dere hjelper oss å gi de en fin dag. Noen koselig ord i bloggen en jo alltid hyggelig :) Dagens følger blir lagt ut i julekalenderen i fanen hver dag.




Og er du en av de som tar deg tid til å skrive en kommentar til alle de 24 som blir trukket ut så legg igjen en kommentar her til oss innen 30.12.10 kl.22.00. Da kan du bli den heldige eieren av dette flotte julekittet fra Patternscape.

41 kommentarer:

Randi WS sa...

Oy, så spennanes og artig!! :)

inger synnøve sa...

så kjekt:) dette så ut til å bli en kjekk kalender :)

Inger-Helenes hobbyblogg sa...

Så gøy med kalender:)Gleder meg til å følge med!

LindaSS sa...

Dette blir morsomt.... så snille dere er da.. :) Morro.. Gleder meg til å følge med

lise sa...

så morsomt med julekalender!! blir gøy å følge med:)

~ Tone Aurora ~ sa...

Så gøy! Dette blir spennende!:)

Kitt Belinda Poulsen sa...

Wee, jeg elsker gaver!

Toi9 sa...

Så artig med kalender :)
Man blir aldri for voksen til det :)

Monica sa...

Så kul med en kalender!! :-)

RitaK sa...

Høres gøy ut ;-)

Guri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mea sa...

Så gøy! Dette skal jeg prøve å følge opp.

Ha en fin kveld.

Guri sa...

Så spennande. Klart eg vil bli med på dette :)

GryA sa...

Dere er vel snille!!! morsom vri på kalenderen! jeg er med!

Anonym sa...

Så gøyalt :))denne må eg bare være med på... elsker gaver ;)))

Olga sa...

very interesting! With pleasure I'll follow the calendar!

Kari sa...

Julekalender! *hoppe* Sånt liker vi! Jeg vil gjerne være med på denne!

mettepip sa...

Så flott da! men er det bare facebookfølgere - er ikke på facebook jeg;)

Bodil sa...

Høres artig ut, alltid gøy med kalendere og koselig med komentarer :)

Turid sa...

En blir aldri for gammel for kalender :) Gleder meg til å følge med!
Turid

Tone K. sa...

oi...så spennende !! Jeg er innom er veldig ofte, så et par dager ekstra er ikke noe problem :o)
Så utrolig koselig av dere ! :o)

Arnlaug sa...

Så gøy då! Og for ein flott måte og oppdaga fleire flinke folk der ute:-)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

dette var spennende! da kommer vi nok rundtur i mange inspirerende blogger:)
klem

pojjo sa...

så fina kort ni valt ut... spännande se vem nästa blir :D

Turid sa...

Selvfølgelig blir jeg med på denne!! Det er så hyggelig å få kommentarer i bloggen!! Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Så moro! Og spennende! :))
Skal følge med fram til julaften her inne hos dere! Ha ei fortsatt fin adventstid!! *klemmer*

Tone K. sa...

Like spennende her dag dette jo ! :o)

Artig ! :o)

Iselinn Sofie sa...

ettersom mamma ble trukket ut i dag 8 des - vil jeg også være med:)
gleder meg
klem iselinn sofie 9 år

Anette sa...

Ja denne var spennende ;) Jeg er med ;)

Bodil sa...

Så gøy at jeg kom med i dagens luke :)
Har lagt igjen komentar til alle hittil. Det er kjempekoselig å titte innom alle de flotte bloggene rundt omkring.
Ha en riktig fin adventssøndag, klem :)

Lenas kort sa...

Så morro :-)

Anonym sa...

Hei! ♥ Dette er jo en kjempeflott, og litt annerledes julekalender som er kjempespennende å følge med på:) Jeg må få si at jeg syntes det er spesielt moro å få ligge bak dagens luke, utrolig hyggelig og ikke minst koselig! Jeg ble kjempeoverrasket, og dette var virkelig en hyggelig overraskelse som jeg setter enorm pris på:-)♥

Ha en fin helg, klem♥

Marianne H sa...

Jeg ønsker dere alle sammen en riktig god og fredelig jul og ett godt nytt kreativt år. Takk for alle de fine utfordringne dere gir oss.
Varm juleklem fra Marianne H

Bodil sa...

Ønsker alle en riktig GOD JUL.
Nå har jeg lagt igjen en liten komentar til alle som har vært med i lukene i kalenderen. Må si det har vært mye fint å se i de forskjellige bloggene.
Juleklem :)

Mea sa...

Hei,

Jeg har vært innom alle som har vært så heldige å bli trukket ut i julekalenderen deres.

Har hver eneste dag lagt igjen en hilsen.

God jul!

Marlene

GryA sa...

Hei!

Jeg har vært innom hver dag og kommentert til de bak luken!

Veldig hyggelig å være i en av lukene selv. Har fått mange hyggelig kommentater.

Guri sa...

Eg var så heldig å vere nr 1 i julekalenderen. Veldig koselig å få så mange hyggelige kommentarer. Derfor tenkte eg at eg skulle klare å besøke alle andre som blei trekt ut - og det har eg klart. Kjekt å bli kjent nye blogger på denne måten.

Alhana sa...

For en flott julekalender dette har vært. Morsomt å titte innom alle de 24 utvalgte bloggerne i julekalenderen. Jeg var selv så heldig å ligge bak luke 5.
Ha ei fortsatt flott juletid og et godt nytt år.

Anonym sa...

Nå har jeg endelig fått skrevet kommentarer til alle sammen.
Ekstra stas å være i en av lukene selv, tusen takk til alle som har lagt så fine kommentarer på bloggen min!

pojjo sa...

ni har jag kommenterat hos alla de underbara alsterna i julkalendern :D

Tone K. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.