søndag 1. august 2010

So Cute 12 Ser du rødt?

Da skriver vi 1. august, og det betyr ny utfordring fra oss her i TJSC!

Designteamet har vært så heldige å blitt sponset av Moia Scrapbooking og fått tilsendt hvert sitt digitale stempel - så enkelt å bruke og ingen oppbevaringsutfordringer som vanlige stempler! Moia Scrapbooking designer digitale filer til Silhouette/Craft Robo papirplotter, i tillegg til digitale stempler og scrapbookingark. I nettbutikken er det også et lite utvalg med umonterte stempler i ypperste kvalitet rødgummistempler.
Vi i deesinteamet har latt oss inspirere av logoen til Moia. Derfor holder vi oss til en fargeinspirert oppgave også denne gangen! Men nå vil vi se rødt som hovedfarge! Andre farger er også lov, men rød skal dominere. Og her er våre røde bidrag:

Line


Asil



Camilla


Premien denne gangen er også sponset av Moia Scrapbooking, og vinneren kan velge seg ut et valgfritt digitalt stempel fra Moia!

Vi håper dere har tid å leke med papir og lim mellom regnskurene, skolestart og ferieslutt! Fristen denne gangen er 25.08.2010 kl 23:59.

Samtidig vil vi gjerne minne dere om at vi søker nye designteam-medlemmer. Det kan du lese mer om her! :)

Ditt (eller dine!) bidrag til månedens So Cute-utfordring legger du som vanlig inn i vår McKlinky:

5 kommentarer:

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW :) rødt er jo ganske vågalt ... i min verden :)hehe
- Men skal virkelig prøve meg her :)
Klem, Anja

Linda W sa...

Ja nå ga dere meg litt av en utfordring, men det er jo bare gøy.
Her kommer mitt Bidrag

Ha en fin helg, klem

Anonym sa...

Jeg merker at jeg er ALTFOR lite flink til å bruke rødt! Kjempeutfordring :O Og det er jo bra :)

Vibeke sa...

Herlig utfordring!!:)
Mitt bidrag er levert:)

RitaK sa...

Bedre sent enn aldri, nå er bidraget mitt på plass... Gøy :-)