lørdag 1. mai 2010

So cute 9


Denne gangen vil vi utfordre dere til å lage ATC (Artist Trading Cards)

Den eneste reglen er at du lager ditt kort i 3,5" x 2,5" vi har ikke satt noe tema, så du pynter som du vil.

Vi håper du har lyst til å bli med, enten du har laget dette mange ganger, eller vil prøve for første gang. Kjempegøy!

Asil

Camilla

Isabell

Line

Francielle


Premien denne gangen er sponset av Studio Calico.
Studio Calico lager månedlige kits hvor de kombinerer flotte produkter fra en rekke kjente produsenter, perfekt for både erfaren og nybegynner med papir! I tillegg til hovedkitet setter de også sammen tre add ons, perfekte med stæsj og papir! Det er vel bare å innrømme at nesten hele DT har et abonnement hos disse!

Hele denne pakken kan bli din!



Du leverer ditt bidrag ved å legge igjen en direktelink til blogginnlegget med ditt bidrag hos MckLinky. Eller du kan sende på mail til thatsjustsocute@hotmail.com
Frist: 25.05.10 klokken 23:59

6 kommentarer:

Randi WS sa...

Så gøyal utfordring! Å lage ATC er supergøy! Jeg gleder meg til dette ;)
Klem

Bococco sa...

er det vanlig spillkort-størrelse? *dumme meg*

himlaverket sa...

Hej,
jag har gjort ett litet bidrag till tävlingen.
Roligt med litet kort...
Ulla

Anita sa...

Da har jeg laget for første gang Atc bilder. og det ble jammen to stk. ;-)

Marianne/skorpionen sa...

Jeg må være syk eller et eller annet for jeg har også deltatt :D

Gry-Heidi sa...

Super utfordring, og nydelige DT-bidrag !
ATC er moro :o)