søndag 25. april 2010

She's so cute 5 - Ronda!

Vi er så stolte over å kunne presentere vår femte gjestedesigner - selveste Ronda Palazzari! Har dere ikke allerede vært innom bloggen hennes, kommer dere definitivt til å sperre øynene oppe! Hun har en fantastisk særegen stil som vi elsker, og vi ble superglade da hun ville være gjestedesigner hos oss i TJSC!


1) When and where did the hobby start?
The first start i would say was in High School. I was an editor of the High School Newspaper which gave me my first really taste of playing with stories, photographs, & white space. I really jumped into scrapbooking with the birth of my daughter, wanting to capture every moment.

2) What inspires you?
Everything, Everywhere... a photography, colors, nature, fashion magazines, new scrapbooking products, a new technique to try, a story to tell... for me inspiration is all around us, you just have to open your eyes.

3) Are there tools or crafts or papers you can't be without?
Scissors, adhesive, paintbrushes, punches, & any bold, bright colors of pattern paper

5) Do you have a special technique you like more then another?
I like to stitch on my pages a lot. I like paint & spray inks. I am always trying out new techniques. I want to continually grow as an artist.


I created my own little mini kit of leftover items. I just threw them on the table with a neutral background not really looking at the color or item too closely.


Since i wasn't sure what the colors might end up being, i splattered white on the background cardstock.


I then started putting pieces here or there, shifting them around my page to see what would work.


I decided to stamp on the background to ground the images & embellishments.


I like adding one element right on top of another element, even items that don't tend to go together. Add in a few stitches here & there to finish the page.


My finished layout


My challenge: Use your stash! Take your left over items, pattern papers, embellishments, chipboards and make a little mini kit. Don't think about the colors or them matching. Just dare yourself to use those leftovers.

Utfordringen fra Ronda er altså å sette sammen sitt eget kit av vilkårlig stæsj og så lage noe ut fra kitet! Herlig!

Og sjekk den premien som Ronda har satt sammen til en heldig vinner! Blir det ditt?? :)


DT falt for utfordringen med det samme og rasket alle sammen et eget kit av rester og godsaker fra skuffene! Og her er våre bidrag som vi håper kan inspirere sammen med Rondas flotte LO!

Camillas kit


Camillas LO


Isabells kit (satt sammen av mannen hennes! :))


Isabells LO


Lines kit


Lines minialbum







Asils kit


Asils LO


Innleveringsfristen blir denne gangen 10. mai kl 23.59 og vi virkelig gleder oss til å se hva dere setter sammen!!


5 kommentarer:

pia iris sa...

kjempetøff utfordring, skal nok få laget noe :-)
masse flotte bidrag fra dere i DT denne gangen og.

Bococco sa...

Min mann er nå på oppdagelsestur i skattholdet mitt for å sette sammen et kit!

Dette blir spennende! :)

Scrappegal sa...

Jeg må bare si, WOOOOW!!!!!!!
Så utroooolig kule inspirasjonsprosjekter!!!!!!! :D
Dette frista!!! det minialbumet falt jeg for!!!! Det fikk ejg lyst å lage, bortsett fra det faktum at jeg ikke har så mye bilder av henne jeg ville laget det til..... :)

Til Agnete-Sagalind:
Så LUUUURT å sende mannen din på skattejakt!!!!! det tror jeg nesten at jeg må adoptere. For min mann er veldig engasjert i scrappingen min, så det tror jeg kunne blitt morro!!!!!!! :D

Gladie sa...

For en fantastisk herlig utfordring- og så flotte løsninger fra DT! Jeg falt pladask og selv om sidene jeg har laga bryter med alt som heter designprinsipper så var det deilig befriende å lage dem! :)

Unknown sa...

da har jeg prøvd meg :)

http://samt-monicasblogg.blogspot.com/2010/05/thats-so-cute.html