torsdag 4. februar 2010

Oh, so cute

En ny torsdag har kommet og det betyr noe nytt fra oss jentene her inne. Håper dere ser noe dere liker. Håper alle har hatt en fin 4 februar!! Kos dere og nyt!!


Line
Denne lille tingen er geeeenial!! Og jeg har klart å skaffe meg en sånn en allerede!! Anbefales! Du kan kjøpe den hos blandt annet StudioCalico.




Isabell
Den nye kolleksjonen til whiff of joy er bare så skjønn "city girl" og dette er Dancing willow.



Camilla
Nydelig romantisk ark fra Graphic 45. Du finner det hos Bluemoonscrapbooking.





Asil
Små arkpakker i 6x6 størrelse er perfekt for kortlaging eller for å ha flere matchende papirer på en layout. Og er ikke disse fra Nikki Sivils. Bare til å spise opp (ja, jeg er litt lei av snøen nå, jeg vil ha våååår!)?


Francielle
Jeg har vært innom Bluemoonscrapbooking og siklet på nyhetene fra 7 gypsis som kommer! ahhh sjekk da jenter, her var det mye lekkert!






Ingen kommentarer: