torsdag 14. januar 2010

Tenk at vi er straks halvveis i januar allerede!
Dagene går så alt for fort! Og i dag er det torsdag - nå vet vi vel alle hva det betyr? Nye favoritter fra designteamet!!

Asil
Jeg elsker å stæsje opp LOene mine med metallpynt. Og da er disse fra Korthobby helt perfekte!



Francielle
Lekker fra Basic Grey! Dåne! Her dere sett noe så kanonflott?!Nesten ikke lyst til å bruke den da vettu! Hadde sannelig passet fint i stuen som i albumet mitt!



Isabell
Denne geniale dingsen kan du lage dine egne tags med, Ameline er ute med denne, løp og kjøp.


Camilla
Jeg får aldri nok knapper, og disse har for meg perfekte farger! Du finner dem hos trel.




Ha en fortsatt fin torsdag - og god scrapping!

Og dere, stikk innom oss i morgen - da skjer det spennende ting her! :D

Ingen kommentarer: