torsdag 3. desember 2009

Oh, so cute...

Det er torsdag, og vi har nok en gang funnet frem noen go' biter vi vil vise frem. :D

Asil
Tenk, det er desember! Og har du sett så fine mønsterark det er kommet denne julen?? Dette er fra 3ndy papir og fås kjøpt hos både scrappoglapp.no og trel.no.

Francielle
Denne uken har jeg falt for disse bradsene fra BoBunny! Disse kan man bruke på midten av en blomst, på bilder, som dekor på scrappingen din eller så kan du også bruke disse som håndtak på fyrstikkalender. Jeg vet vi allerede er i desmeber så dårlig timing med akkurat DET tipset, men ha det i bakhode til neste år! Lekre er de i hvertfall! Disse kan du kjøpe hos ABScrapping.com

Camilla
Se på denne søte lille bamsen da dere. Den er å få kjøpt hos Korthobby.

Line
Desember!! Ja desember betyr julekalender for mange. Både små og store. Jeg er en smule lei av sjokolade kalendere, men ikke lei av sjokolade. Så hvofor ikke kjøpe denne søte kalenderen og gjøre noe mer ut av dagene i år? Man kan gjøre så mangt med denne. Jeg skal kose meg i året som kommer med å pynte denne lekre boksen. Du kan få kjøpt denne hos Love2scrap og hos TreL.

Isabell
Jeg er totalt forelsket i alle disse flotte grenene med blomster, sommerfugler, perler osv, får rett og slett ikke nok.
Denne kan kjøpes hos blandt annet bluemoonscrapbooking.

Ingen kommentarer: