torsdag 19. november 2009

Oh, so cute...

Så var det torsdag igjen, og nye fantastiske produkter vi vil vise frem!

Line
Mmmmmmmmmmmmm, jeg tror virkelig jeg skal ned i butikken og kjøpe meg en kake. Disse stemplene fikk meg til å få vann i munnen. NAM! Jeg er ikke veldig stempel menneske, men akkurat disse skal jeg kapre meg. Du kan få kjøpt disse hos -TreL-.

Isabell
Denne Tingeling charmsen er jo bare skjønn, fås kjøpt hos blandt annet -Korthobby-


Camilla
Fantastisk papir fra Onirie, du finner det hos -TreL-



Asil
Disse stemplene fra -craftyindividuals- er mine favoritter! Elsker å pynte prosjekter med frimerker, men såå genialt å ha stempler for å gjøre det på en annen måte også!



Francielle
Denne gangen vil jeg friste dere med litt shopping! -DreamPapers- har 50% på alt i nettbutikken. Salget gjelder fra 16. til 26.november. Så løp og kjøp!

Ingen kommentarer: