torsdag 22. oktober 2009

Oh, so cute.

Ny torsdag, og det betyr, nye produkter vi vil vise frem til dere. Nyt!!

Francielle:
Hos TREL fant jeg disse blomstene fra Prima. Allerede sikret meg sånne og de er bare såååååå lekkre i virkeligheten! Disse er absolutt et must uansett scrappestil du har! Løp og kjøp!



Asil:
Elsker disse bokstavene fra Scrapper's Choice. Store, slitte og i fantastisk blåfarge! Må ha dem, bare må ha dem! Fås hos Trel.no.

Line:
Snasne buttons fra American crafts. Jeg blir bare så utrolig glad når jeg ser på de. Hver eneste buttons er unik. Disse kan du få kjøpt hos Bluemoon Scrapbooking.
Isabell:
Mangler du ditt eget personlige stempel på det du lager, her er ett alternativ fra papirgleder.no. Jeg elsker sommerfugler og dette var veldig flott.

Camilla:
Jeg elsker dette motivet fra Sarah Kay. Perfekt for julekort. Du finner det hos Scrapp & Lapp.

Ingen kommentarer: